الإبداع موجود ^_^

أنا مش رقم.MP3

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


ــــ معلومات الأغنية ــــ

إسم المغني : محمد أنور & أروي عثمان
جنسية المغني : مصري
إسم الأغنية : أنا مش رقم
تآريخ الأغنية :
 13-5-2014
ــــ تحميل الأغنية ــــ

تحميل الأغنية : Gulfup
لينك آخر: Mediafire
صيغة الأغنية : MP3
حجم الأغنية : 4.28 MB
ــــ مشاهدة الأغنيه فيديو ــــ



ــــ الإستماع للأغنية عبر الـ SoundCloud ــــ




ــــ كلمات الأغنية ــــ

أنا مش رقم..متضاف جديد..
جوه السجون..الضيقه..
و لو إتعدم..كل الرفاق..
همسك إيدين..إلي بقي..
دمي إترسم..فوق الحديد ..
و مهمنيش..المشنقه..
مش هتهزم..ثابت شديد..
بهتف و أقول إنزل بقي
أنا لو رقم مش ف السجون..و لا ف الوجود..
بنزل رقم ..بهتف و أثور..
و حفرت..جوه العتمه نور..
إنزل و أقول..أنا مش رقم وسط الكشوف..
ضعفي أوي..قادر يشوف..
رغم العذاب..و الكهربا..
ضلمه و خوف..جواه قلوب متدربه..
أوقات بحس إني بشجاعتي..مرعبه..
و أوقات بكون..مستغربه..
إزاي قدرتوا تقبلوا..حبس البنات..
و مهمكوش..مين إللي مات..
لاكن برد..و أقول حجات..
إن الشجاعه و الثبات..بانوا و شوفتوا المعجزات..
إحنا البنات..
إهتف وعلى..وقول لأخوك..
منتاش وحيد..منتاش رقم..
إنزل عشان..أختك وبنتك قولها..
أنا مش هخون..منتيش رقم..
أنا ضهرى فوق ضهرك..يا صاحبى لو إتجلد..
يحرم عليا النوم..إذا سبت البنات..
مبقاش ولد..
شكرا لتعليقك
جميع الحقوق محفوظة 2015-2016 فريق عمل رابعة ميوزك