الإبداع موجود ^_^

كل واحد فى مصر | تامر عبد الشافى .MP3


معلومات عن الاغنيـــة

إسم المغني : تامر عبد الشافى
 جنسية المغني : مصري
إسم الأغنية : كل واحد فى مصر
 تآريخ الأغنية :2014/07/06

تحميل الاغنية (بإيقاع)




الإستماع للإغنية  (بإيقاع)






مشاهدة الاغنية فيديو




كلمات الاغنية
بنادي على كل واحد فى مصر..
نداية أنا لكل بيت مش لقصر..
بلدنا فى محنا نظامها دابحنا..
وواجبنا احنا نصونك يا مصر..

بنادي على كل عامل هناك..
فى وسط المداخن فى وسط الهلاك..
بيبنى لغيره ومالهوش فى خيره..
وصابر وإيه بس آخرك يا صبر..

بلدنا في محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..
بنادي على كل واحد فى مصر..
نداية أنا لكل بيت مش لقصر..
بلدنا فى محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..

بنادي على الورشجية الصغار..
ودول مسروقين من سمسرة كبار..
هتخرب بيوتكم فلوس أمريكانى..
مع الخصخصه جات مصيبة لمصر..
بلدنا في محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..
بنادى على كل واحد فى مصر..
نداية أنا لكل بيت مش لقصر..
بلدنا فى محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..

بنادى على ريف بلدنا الحزين..
وأقوله يا أسمر بلاش الأنين..
ناضل وكافح لطول السنين..
بإيدك يامصري هتخضر مصر..

بلدنا في محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..
بنادى على كل واحد فى مصر..
نداية أنا لكل بيت مش لقصر..
بلدنا فى محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..

بنادى على الأمن وعلى الجنود..
ليه ماسك فى إيدك لأخوك البارود..
وفر سلاحك لجيش اليهود..
وفر ولادك لجيش اليهود..
ده إحنا جميعا ولادك يا مصر..

بلدنا في محنة نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..
بنادى على كل واحد فى مصر..
نداية أنا لكل بيت مش لقصر..
بلدنا فى محنه نظامها دابحنا..
وواجبنا إحنا نصونك يا مصر..
شكرا لتعليقك
جميع الحقوق محفوظة 2015-2016 فريق عمل رابعة ميوزك