الإبداع موجود ^_^

مجنون.MP3


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



معلومات عن الاغنيـــة

إسم المغني :4Media
 جنسية المغني : مصري
إسم الأغنية : مجنون
 تآريخ الأغنية :5/05‏/2015

تحميل الاغنية (بإيقاع)


الإستماع للإغنية  (بإيقاع)


مشاهدة الاغنية فيديو


كلمات الاغنية
مجنون .. مجنون .. مجنون..
أنا سيسي مجنون سيبوني..
طول عمري عبيط من يومي..
لا يهمني سربوا إيه عني..
حتى لو لو لو لو .. فضحوني..
مجنون .. مجنون .. مجنون..
جنني الرز المفلفل..
من غير حساب و بحمل..
إديني دولار..
أديلك الدار..
و أنا أصلي خسيس و باريل..
أن اخنت كتير أنا واد صهيون..
و قتلت كتير قالوا مجنون..
أنا سيسي مجنون سيبوني..
مجنون .. مجنون .. مجنون..
مجرم سفاح بقتل في الناس..
و بحب يهود و أكره في حماس..
و بقول للشعب..
أنا غم و كرب..
و نصبت عليكوا تستاهلوا يا شعب..
أن اخنت كتير أنا واد صهيون..
و قتلت كتير علشان مجنون..
مجنون .. مجنون .. مجنون..
أنا سيسي مجنون سيبوني..

شكرا لتعليقك
جميع الحقوق محفوظة 2015-2016 فريق عمل رابعة ميوزك